Justin Bieber Mati Ditembak & Dibunuh!!

Penyanyi terkenal, Justin Bieber menemui ajal apabila dia ditembak mati di dadanya dalam siri televisyen penyiasatan popular, CSI, lapor sebuah akhbar semalam.

Penyanyi lagu Baby dan berusia 16 tahun itu muncul menerusi episod terbaru CSI, Target of Obsession.


Selebriti berusia 16 tahun itu memegang watak remaja bermasalah bernama Jason McCann untuk kali kedua selepas dia mula melibatkan diri dalam siri televisyen itu pada September 2010.

"Saya bukan orang yang jahat. Justeru, saya rasa kelakar apabila dikehendaki membawakan karakter seperti ini," katanya.

Bintang muda itu menerima penghargaan Pencapaian Cemerlang Artis Antarabangsa dalam anugerah muzik popular Britain, Brit di London baru-baru ini.

Femesnya Justin Bieber nie sehinggakan siri suka ramai "CSI" pun mengundang dia untuk memegang watak kecil didalam siri tu. Tapi kini watak Justin Bieber di dalam "CSI" telah dimatikan apa bila Justin telah di tembak mati pada episod terbaru.

Penyanyi lagu "Baby" ni telah memegang watak seorang budak yang bermasalah. Dalam wataknya sebagai Jason McCann dia kembali selepas adegan pengeboman satu majlis pengebumian. Tapi akhirnya dia ter'kantoi' dengan polis Las Vegas.

Dalam sebuah adegan grafik, ketika Bieber cuba menarik keluar pistol, akhirnya dia ditembak beberapa kali oleh polis. Adegan tembakan di buat dengan slow motion dan Bieber mati dalam gerak perlahan.

Walaupun nie adalah penampilan terakhirnya Bieber dalam "CSI", tapi Bieber pasti akan mendapat tawaran watak yang lain pada masa akan datang.



Suka Artikel Ini? Sokong Artikel Ini!! Sila tekan "LIKES" ok.. Terima Kasih!!

3 comments:

  1. kira betul la juga tu kena tembak mati, walau hanya dalam lakonan? hahaha!

    ReplyDelete

Gosip hari ni ...