Ana Raffali Kahwin Tahun Ni?

Berjaya membawa pulang RM 35,000 dan sebuah trofi setelah lagu miliknya, Tolong Ingatkan Aku berjaya menjadi juara dalam Anugerah Juara Lagu ke-25 (AJL 25) yang lalu.

Berjanji mahu membuat sebuah majlis kenduri kesyukuran untuk penyokong, media dan orang ramai yang banyak membantunya selama ini, Ana yang ketika di temui di majlis penghargaan meraikan dan penyampaian cek kepada pemenang AJL 25, Ana menyangkal bakal melangsungkan kenduri perkahwinan pada hujung tahun ini.

Ana yang menolak desas desus yang mengatakan dia sudah berpunya, dan mahu menamatkan zaman bujangnya tahun ini bagaimanapun mengakui sedang berkawan rapat dengan seorang lelaki.

"Saya masih belum cukup lagi tolong keluarga saya, dan masih belum bersedia untuk mendirikan keluaga sendiri. Masih banyak yang belum mampu saya buat untuk keluarga saya, dan saya bukan dilahirkan daripada keluarga yang mewah.

"Ayah saya seorang pesara dan ibu pula hanya suri rumah, kalau boleh sebelum saya berkahwin, saya mahu membantu keluarga saya terlebih dahulu.

"Sewaktu saya menang AJL yang lalu, keluarga saya sangat gembira. Malah kegembiraan mereka melebihi saya, jadi ia memberi semangat untuk saya lebih berusaha dalam bidang kerjaya.

"Tentang teman lelaki, memang saya kalau boleh tidak mahu berahsia, tetap saya tidak boleh terlalu memperkatakan tentangnya atas nasihat syarikat label.

"Tapi sejujurnya, saya melihat orang yang di maksudkan itu lebih kepada kawan karib sahaja kerana dia setiasa ada menyokong saya selama ini dan cerita tenang perkahwinan itu juga tidak benar, kerana saya tidak merancang untuk berkahwin tahun ini," jelas Ana Raffali. 

Suka Artikel Ini? Sokong Artikel Ini!! Sila tekan "LIKES" ok.. Terima Kasih!!

No comments:

Post a Comment

Gosip hari ni ...