Zaman Kanak-Kanak Kita Dulu ...

Kalau kita lahir thn 80an dan 90an mesti kita teringatt benda nih heheehe

kawan2 sepermainan aku dulu ...
zaman2 skolah rendah.. isk isk~ Syahdunye bile ingat balik.. Kalau Ada doraemon.. nak jugak aku undurkan masa tu balik kembali zaman budak2 dulu.. ahahaha.. jom layan pic kat bawah nie

Tora~ Datang Lagi!! Hahahah~ Penah Beli Tora Nie? :)



Game nie aku masa kekecik selalu pinjam mmber aku nye men.. Game koboi.. pi kedai mamak.. masuk sekupang men game nie sambil melutut.. haha.. dapat free kacang lak tue.. hahaha~!



Game Mario Nih~ semua pernah main game nie kan.. Sape dah complete main game nie? angkat keyboard. huhu~



haha singam nie.. sekupang satu.. tapi bleh share 2 atau tiga.. share ngan member.. ~




Game Donkey.. Maid... One hepi family at home!! huhuh~



Pistol mainan nie.. hoho dulu kekcik pon ade pistoll wooOo.. x payah lesen.. agak2 peluru abeh jer.. pi topup kedai apek.. bepe hengget tah benda.. aku x ingat plak..





Anak Patung Cantum2 pemes ni dulu


Lipat2 kertas


Biskut Butangggggggggg !!


Cikedis ........!!


Chewing Gum!!


hahaha nanti aku updated lain laaa kepada kawan kawan aku yg dok teringat game nih semua mesti dok ingat zaman kanak kanak bahagiakan tak yah nak pening kepala dengan segala masalah hahahaha..

Suka Artikel Ini? Sokong Artikel Ini!! Sila tekan "LIKES" ok.. Terima Kasih!!

No comments:

Post a Comment

Gosip hari ni ...